Fredag

HELG! Härligt. Kom hem från skolan för att bara gå urnt i huset och göra absolut ingenting, riktigt skönt. Lugnt och tyst.
Talet gick bra idag och känner mig nöjd! :) Och det är ju huvudsaken.
Om ca en timme träder servitris-Kajsa i kraft, haha. Så därför ska jag ni "piffa upp mig" lite, har mascara runt hela ögonen efter en liten powernap på 20 minuter som jag precis vaknat upp från!
Kvällens klädsel innbör en svart skjorta från Fransa, ett par svarta byxor från Lindex och svarta Keds. Mycket svart med andra ord! Hittar inte min kamera.. Tror mamma har tagit den, det är ju egentligen inte min utan hennes så man kan säg att jag tror att hon har lånat sin egen kamera.
Hoppas det iaf så den inte är borta!
Nej nu ska jag gå! Ha en rikrigt bra och roligt fredags-kväll :)
Puss o Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0