ett steg närmre

Oj vilket tråkigt väder!
Började dagen med att vakna 09.15 hemma hos J, pigg som en mört. Efter en halvtimmes panik ringd ejag min syster som kom och hämtade mig! Med sig i bilen hade hon Harry så begav oss till yngsjö havsbad för att gå en 80 mins promenad :) Sjukt härligt! Sedan drog vi hem och tog oss varsin kopp kaffe och en lussebulle, mysigt med 1a advent!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och sprungit och gjort några situps! Kände mig riktigt degig efter gårdagen som bara bestod av slappande. Men nu känner jag mig rätt fräsch igen! Haha.
Jag o J ska upp en lite sväng på julskytlningen idag och där ska jag hugag in på min andra fika för dagen! Nu när jag tänker på det har jag inte ätit mer än en lussebulle och en vanlig fralla idag! Konstigt nog har magen inte börjat kurra än, men det kommer garanterat.
Nu blir det duschen och sen vänta på J tills han kommer hem från gymmet!
Puss o ha en härlig 1a advent - snart är det jul!!
M
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0