.

Shit pommes frites. Jag har verkligen mycket att göra. Verkligen. De ringde från jobbet idag igen frågade om jag kunde ta kvällspasset imorgon. Kan egentligen men vill faktiskt inte - nej jag vill va ledig imoron när dte är fredag.
Jag har verkligen mycket att gröa. Vet att jag sagt det, men ja. Det har jag. Verkligen.
Men jag är så trött på skolan att jag faktiskt kan spy. Kul dock som C sa att det gick bra på kemin, men ändå.
Känns som jag pluggat sönder mig sedan 7an nu och jag börjar faktiskt bli less på det.
Försöker liksom intala mig att det är sista året och att det är bara att kämpa in i det sista liksom, men jag är för less på det. Jag har till och med slarvat bort min kalender!!! vilket aldrig händer. Då är det något som är fel.
I alla fall ska jag hem och sova hos J ikväll, mysigt och jag längtar! Känner att det jag behöver just nu är att pussas och kramas - för närhet gör en alltid glad :)
När jag kom hem efter skolan odag var jag skithungrig, det händer oftare och oftare nu för tiden (börjar bli rädd) men jag hade inte ätit någon lunch så kan bero på det.
Jag gjorde iaf plättar :) MUMS! Supergoda. Sen mös jag, sys och Harry med plättar och kaffe och sylt :) Har jag sgat hur mycket jag älskar att min syster är hemma?
Nu ska jag skriva min träningsdagbok, för det har jag inte gjort på 2 veckor!!! Totalt glömt bort det. Sen franska. Sen fysik. Jag dör.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0