dagens vill ha

       
Jag blir lika överraskad var gång av hur mycket lindex har ryckt upp
sig. Dock har kanske priserna stigit lite i samband med det, men hellre
att plaggen är snygga än svinbilliga! Nu kör de på en speciell kampanj,
only today heter den, där de säljer utvalda plagg till väldigt bra priser.
Imorgon är det en pyjamas som säjs för 99 kr. Om mamma har tid tänker
jag skicka in henne att handla den i julklapp till mig. Jag älskar att traska
runt i pyjamas byxor hemma! Men förrutom pyjamasen finns det en del
andra godbitar jag skulle kunna tänka mig. Som en snygg skjorta eller en
mysig mössa. I nattlinnet skulle jag sova som en prinssesa!  
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0