Boll-kontroll?

Fredag! Eller fri-dag. Vad man än säger så är det helg iaf!
Skön dag i skolan idag - bara en lektion! Började dagen med att vakna upp tillsammans med J, alltid lika skönt. Sen begav jag mig hemmåt och åt frukost! Efter det stack jag och Ida och tränade, skönt och effektivt!
Körde en ny övning på boll som Ida visade mig idag, för baksida ben. Skönt att slippa köra masiken, och benböj med stång är jag så trött på. En annan sak som är positiv med att köra med boll, förutom variationen, är att man kommer ju mer åt sina "egna muskler" eftersom den rörelsen man gör blir ju specifik för just mig. Inte en rörelse för alla, vilket man får i maskin. På så sätt kommer man åt just sina egna små-muskler vilket kan vara svårt i masikin ibland! Samma sak gäller ju om man kör med fria vikter istället för maskin. +++ är ju balansen (som tränas upp) icke att förglömma när man tränar med boll!
Sedan stack jag till skolan för att ha biologi, den lektionen går verkligen fort. Biologi är lätt det roligate natur ämnena, förutom matten då. Sedan var det upp till stan, då jag var skithungrig och träffade Johanna för en lunch på Zekes :) Måste säg att jag är sjukt besviken - stället har bytt ägare igen och de heta baguetterna var sjukt äckliga denna gång. Usch jag ska aldrig mer gå dit! tråkigt eftersom jag gillar det stället... Mysigt att sitta i gallerian och titta på människor!
Aja, jag kan ju alltid gå dit och fika :)
Ikväll blir det hem till Dexter men först en mysig middag med fam :)
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ju att Zekes suger!!

2008-11-14 @ 20:06:22
Postat av: malmberg

fast jag älskar sjävla caféet och lägte :) plus att det aldrig sugit innan! Alltid varit gott där :) bara för de hade nya ägare ju.

2008-11-15 @ 09:25:21
Postat av: jannica

Godmorgon , hoppas du får en fin dag:)

2008-11-15 @ 09:30:58
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Okej stället är najs, och läget är ännu bättre. Men maten nja :S:P Vi måste ta en lunch i snart och prata resa och PA!!

2008-11-15 @ 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0