besviken

Så sjukt besviken. Blir ingen Köpenhamns resa idag!!! Har jag kanske inte berättat förresten... Men jag, mamma, pappa, J och hans föräldrar skulle idag till Köpenhamn och mysa trots det kassa vädret. Planerat sedan skitlänge tillbaks.
Dock har Js mamma blivi sjukt :( vilket resulterar i "no trip for me".
Fan rent ut sagt, had everkligen sett framemot det. Aja, jag hade redan vaknat till när jag fick beskedet och vid halv 9 stack jag ut och sprang. Som sagt vaken OCH pigg och inget annat att göra.
Blir väl fysik idag då. Eller inte.
Klockan 11.00 blir blir det Core/Bosu för min del. På F&S såklart! Sedan får vi se vart dagen tar vägen. Kanske en runda på stan. Dock var jag där igår så det känns inte så lockande. ÅÅÅH vad tråkigt!
Om jag hade haft pengar hade jag knnat åka till NovaLund och shoppat lite. Men vad är det för mening om man är pank att åka till ett köpcenter? Nej det säger sig själv att det är en dålig idé.
M
                   
                                                
Älskade Köpenhamn!

Kommentarer
Postat av: mie

då får du ju följa med oss kajsa :D

2008-11-15 @ 14:26:04
URL: http://fascinante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0