att synas är alltid bra

Förresten. Här kommer ett tips om du vill ha livet i behåll.
Nu när jag övningskör rätt så mycket så upptäcker man en del saker som egentligen är självklara. Som t.ex. det här med reflex. Jag har nästan aldrig använt reflex, förrän lite då och då. Nu gör ajg alltid det. Det har tom gått så lång att jag tar på mig en sån där gräslig väst på kvällarna när jag går ut med Harry (som självklart också har reflex-väst). Den må vara hur ful som helt och verkligen verkligen gräslig men jag har den ändå.
+ att den är så lätt att sätta på sig. 
+  att folk i bil ser mig på typ 150 meters avstånd istället för 1,5.
Som sagt, reflexvästen är nog inte den mest populära på mode- eller it-listan men något som alltid funnits med där (så vitt jag vet) är livet - så det så!
Ut i höstmörket och mys men glöm inte reflexen för att i världen.
M
 
                                                                        Exakt en sån här har Harry! Visst är den söt! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0