2 års jubileum oftare, tack!

Igår var en fantastisk dag. Jag o J blev tillsammans 10/11 -06, alltså 2 år sedan igår och detta firade vi lite :) örjade dagen med frukostbuffé på Café Fantasi, sedan åkte vi hem här för och mös lite.
Begav oss sedan till Vittsjö Massage och Spa för att uppleva chokladmassae :) Spännande, å gud va gpott man luktade efteråt! Haha. Stället var nog inget jag kommer besöka igen dock, lite skumt må jag¨säga - och rätt så dyrt faktiskt!
Men vi hade presentkort där som vi fått av Js föräldrar i julklapp (!!) förra året så vi pssade på att utnyttja dem nu..
Jaf fick SSTC filmen som en liten present och den kollade vi natruligtvis på igår kväll innan vi somnade!
Ett träningspass (stryketrän.) på F&S hann vi också med - en hellyckad dag så att säga!
Helgen var också hellyckad - iaf fredag! 3.3. och jag var geisha! Riktigt skoj, slänger nog upp några bilder sedan :)
Idag ska jag först till skolan - vilket är en mycket koert dag från 11 till 2. Sedan ska jag joba kl 3 till 21.30. Efter det måste jag hem och plugga lite! Rätt späckad dag - hinner tyvärr inte med någon träning :( Men jag behöver verkligen pengar nu! Var länge sedan det var klirr i kassan för mig känns det som :S
Ha en bra tisdag!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0