Yoga

Godmorgon! Som C redan nämnt är det idag yoga på schemat, ser verkligen fram emot detta jättemycket! Har aldrig i hela mitt liv vågat mig på yoga, är verkligen "vig som ett kylskåp". Som sagt - ska bli mycket intressant, to be continued...
Natten sovs mycket gott, kanske lite för gott eftersom min mobil snoozade två gånger av sig själv utan att jag vaknade :S Aja, det var skönt iaf :)
Idag är den enda matte-fria dagen i skolan, vilket är tråkigt på sitt sätt men ändå otroligt skönt! Här kommer några bilder på vår kära mattebok som jag och C tog häromdagen, det ser galet ut och det är galet.
Riktigt galet.
Ha en bra dag :)
M
                                          

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vi ligger typ ett kapitel efter, hur snabbt jobbar ni egentligen? =)

2008-02-05 @ 13:29:29
Postat av: Meg

snooza!

2008-02-05 @ 14:02:21
URL: http://opposite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0