Vår!

Våren är här, och jag hoppas den är här för att stanna! Det är helt underbart.
Trodde jag skulle få mig en lång sovmorgon idag, men icke då. Harry väckte mig 07.50 för en morgonrunda, inte det roligaste. Men är man hundägare så är man! Och när vi kom ut så upptäckte jag att det var varmt och en otroligt härligt morgon. Så vi togs oss en 30 minuters runda och sedan gick vi hem och åt frukost. Gud vad jag har saknat Al Bran veckan i Österrike, Al Bran och mjök har jag saknat!! Så det bara lassas in för tillfället.
Tycker precis som C att det varit skönt med en liten picknick i skogen med en härlig bok! Vi kanske gör det en dag snart, hon och jag. Om vi kan ha det på vårt samvete, att vi skippar NV för en dag alltså. Vilket vi förmodligen inte kan och därför blir det nog ingen skogs-picknick, - men man kan ju alltid drömma och hoppas :)!
Ha en bra dag alla, och njut av vädret! För det ska jag göra :)
M
                                        image377

Kommentarer
Postat av: Meg

Åh, det hoppas jag minsann att ni tar er tid och samvete till! :)

2008-02-25 @ 13:35:56
URL: http://opposite.blogg.se
Postat av: Ida

Vädret är helt underbart idag:D

2008-02-25 @ 17:14:01
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0