VÅR VÅR VÅR

Usch, det känns verkligen som vi misskött våran blogg på senaste.
Inte bra alls. Nu kommer här iallafall ett litet inlägg :) Kvällen igår var
väldigt trevlig, blev mycket nöjd över maten, som faktiskt var riktigt god!
Trots stressen innan :P Jag fick jätte fina presenter, bla Viktor&Rolf
flowerbomb
parfymen. Min absoluta favorit <3 Tack tjejer!
Idag blir det släktkalas, så det är full matlagning igen. Dock är det
mamma som har huvudansvaret idag. Jag ska istället gå en super lång
 runda på  fältet med Alice i det härliga vårvädret. Det är riktigt varmt ute och
solen fullkomligt strålar, ååh sommar kom nu!! 

Jag har precis bakat en super duper god chokladkaka till ikväll, bakade den till 
igår också. Kommer såklart att skriva in receptet här på bloggen. För den kakan
fullkomligt MÅSTE ni baka. Annars går ni miste om något stort!

Jag har förresten hittat ett jätte sött halsband också, som jag verkligen vill ha i
födelsedagspresent. Alltså den billigare varianten, även fast den dyrare är
 finare ;) Är det inte sött? C♥

       
           295 kr                         2275 kr
 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vilken dag fyller du år? =) Grattis iaf (för-/efterskott eller vad det nu blir) Ha en trevlig dag.

Förresten, ibland får man ju ta paus från bloggen. Det är tillåtet!

2008-02-09 @ 15:09:07
Postat av: Caroline

Jag fyller år på tisdag =) Tacktack, och Detsamma!

2008-02-09 @ 16:04:41
URL: http://malmbergholst.blogg.se
Postat av: Carmen

Jag älskar Flowerbomb!
Och Grattis i förskott babe :D
Kramar

2008-02-10 @ 18:34:33
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0