Våfflor

Nu har jag assisterat frisör på både mamma och mig själv. Vilket
resultat volumastern ger, det motsvarar ju för en gångs skull
(nästan) bilderna. Trots att jag gjorde det väldigt slarvigt. Snabbt går
det också, tog nog bara tio minuter för mitt hår. Dock gick det lite utför 
på slutet :P Jag började våffla runt i hela håret, för att nu se ut som ett
smärre lejon. Läste ju faktiskt att våfflorna är på väg tillbaka. Hit eller miss
med våfflat hår, vad tycker du? Själv håller jag mig till hårbottnen, där det
inte syns. C♥ 


Kommentarer
Postat av: Emma

Njaa jag vet inte precis.. hehe, men är det den Björn Axén,OBH Nordica
du menar? :)

2008-02-05 @ 19:42:56
URL: http://acira.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag gillar skarpt helvåfflat! Skitcoolt, men vet ej om jag vågar. Kör också bara på hårbottnen.

2008-02-05 @ 19:52:34
Postat av: Meg

Nej fy för hela håret.

2008-02-05 @ 23:40:34
URL: http://opposite.blogg.se
Postat av: .

vad heter den där som man våfflar håret med?

xp

2010-05-06 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0