TV kväll

Jag tycker våfflat är skitcoolt, verkligen. men tror inte jag skulle våga ha det så - men man vet aldrig!
Själv håller jag mig precis som C till hårbottnen.
Är supersugen på en volumaster från Björn Axén! Kanske ska önska sig en sådan i födelsedags present, som inte är allt för långt borta (13 mars). Låter faktiskt som en bra idé nu när jag tänker på det!
Spinningen var förövrigt skitjobbig, men mycket nyttig! Har mörbultat mina ben två dagar i rad nu, så imorgon får det bli överkropp!
Nu ska jag slönga mig framför Tv'n - två toppenprogram idag! Först Gossip girl 20.00 följt av Gynning 21.00.
MISSA INTE!!
M

Carolina vill undersöka om hon skulle kunna slå sig fram som musikartist om programledarkarriären går i stå. Hon drar ihop en stab av kunniga människor som får hjälpa henne med den nya karriären. Producenten Rasmus Lindwall guidar henne i studion, skivbolagskungen Bert Karlsson blir hennes mentor, sångpedagogen Caroline Af Ugglas lär henne sjunga och galaräven Nalle Knutsson lär henne hur en stjärna för sig. Resultatet blir en singel.
 
                                                   image200

20:00 - 21:00 Stämningen är iskall mellan Blair och den nyligen återkomna Serena. Det blir ännu värre eftersom Blair vet att Serena hade sex med hennes pojkvän innan hon försvann. 
                                                                image201

Kommentarer
Postat av: Meg

Gynning ikväll alltså, hon är ju helt klockren!

2008-02-05 @ 23:39:45
URL: http://opposite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0