Trötter

Jag har ännu inte öppnat någon skolbok denna söndag. Jag
borde verkligen se till att iallafall titta över historian en snabbis,
då vi har en galen lärare i det ämne. Men jag finner inga krafter.
Fast att jag sovit ut hela lovet och bara tagit det lugnt är jag trött
som ett djur. Vaknade faktiskt nyss efter ett par timmars sömn..
Jag får nog kolla upp om jag lider av någon sjukdom, tror dock
bara det är den gamla vanliga februari-tröttheten som lurar :P
Konstigt ändå när jag motionerar regelbundet och äter relativt
bra och varierad kost. Funderar på att lägga mig i ett kallt bad,
det borde göra susen. Ni har inga andra dunderkurer som ger
bot på trötthet? C♥


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0