Torsdag

IDAG är det torsdag, inte igår. Vilket min hjärna nog trodde, längtar för mycket till lovet antar jag...
Idag hade vi en mycket rolig eng-lektion. Fick lära oss hur man minglar på ett engelskt cocktail-party - något jag hoppas jag kommer få mycket nytta av! Vi ändrade om klassrummet så borden stod som i en bar, lite mysigt stämning med andra ord. Dessutom skulle vi ge komplimanger och ställa varsin underlig fråga, kan inte bli mycket bättre lektion med andra ord! Var på otroligt bra humör. En liten tävling var det också såklart - men skulle lyckas få så många till sitt party! Jag lyckades bara få ihop 5 st, sorligt nog - men kul var det!
Sådana lektioner får en att bli på bra humör och ´är verkligen nödvädiga för att inte ge upp! :)
M
image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0