tisdagskväll

Nu är jag tillbaka framför datan igen. Jag lider nog av ett sjukligt beteende.
Måste uppdatera mig om det senaste flera gånger per dag (ja ibland närmare
10 ggr). Jag ska nog införa en "internet-fri" dag i veckan, hade nog varit behöv-
ligt. Annars har jag haft en bra dag, tog en runda på stan med mammsen efter
att vi ätit en god lunch. La undan ett par färgade jeans och köpte mitt älskade
 nagellack i färgen Nice från Mavala. Härligt orange nyans som gör sig grymt
snygg till en svart skinnjacka =)  

Ikväll ska jag se den här filmen, haha jag börjar bli en riktig osocial slappis :P
 Det är inte mer än rätt! Men det är faktiskt inte mitt fel att alla reser iväg just
denna veckan. Förstår inte riktigt hetsen kring sportlovet? Okej, jag är avis.
Jag har själv aldrig rest på något sportlov. Stackars lilla mig. Får hoppas att
det blir en resa till vintern 08 iaf. Jag och mamma var faktiskt inne i en reseaffär
i stan idag och hämtade några kataloger. Men det är ju nästintill omöjligt att veta
var man ska åka? Sydafrika, Egypten, Dominikanska republiken eller kanske
Thailand? Det finns en uppsjö av olika ställen! Därför tänkte jag höra med er,
något ställe ni kan tipsa om där man både kan sola och bada, men där man
 samtidigt kan uppleva saker? 

Som avslut på inlägget måste jag visa denna söta bild på Heidi Klum och hennes
Seal, bilden är tagen igår på Disneyland. De ser verkligen ut att vara det perfekta paret!

image284 C♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart det är mentos :D

2008-02-19 @ 21:04:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0