Tips: Tell no one

Söndags kvällen är den ultima film-och-slappe-kvällen.
Jag har plöjt igenom en hel del filmer dessa kvällar. En
del bra och en del dåliga. Igår såg jag en som hörde till
den första kategorin. Den är fransk och heter Tell no one.
Den kändes annorlunda på något sätt och musiken var
verkligen skit bra. Jag älskar bra filmmusik, det borde filmskap-
arna definitivt lägga ner mer tid på. Men hur som helst, filmen
går under kategorien thriller och finns att hyra. Vilket jag tycker
att du bör göra, den är värd att se. Även fast den är rätt lång (2h)
blir den inte seg. Jag ger filmen en stark 4:a av 5.

C♥


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

kanske man ska ta å se då ;)

2008-02-04 @ 17:35:26
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0