ta mig tillbaka

Så var det helg :) helg helg ljuvliga helg! Fysiklektionen avslutade dagen bra, läraren var verkligen i sitt esse! Haha, det var som sagt en mycket uppskattad avslutning.
Det känns så himla skönt att denna vecka är över (skolvecka), tycker den har tärt på mitt humör en hel del.
Snart ska jag och min syster ge oss i rusket för att (förhoppningsvis) handla lite "fashion for AIDS" - kläder på HM :)
Annars så sitter jag bara här och längtar utomlands - till värme, excotiska platser, shopping, skidor, New York
- ja vad som helst nästan! Men en trip till New York nu när sommarkläderna snart kommer in hade in vatt fel....
M

image148
Jag och pappa på Broklyn Bridge/New York. - TA MIG TILLBAKA !!!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Åh NEW YORK! min favorit stad. Vill bo där en dag. Verkligen saknad. Och ja, tänk vilken shopping nu när dollarn är så låg! me wanna go, right now!

2008-02-01 @ 23:52:14
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0