späckat

Sorry kära läsare. Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen idag.
Har helt enkelt haft fullt upp. Efter skolan har jag inte haft en ledig stund.
Började med ett kak-bak inför morgon dagen, då jag ska ha tjejmiddag.
Och efter det fixade jag lite andra saker, som städning osv. Sen lagade jag
och mammi kvällsmat och därefter plugg. Vilket jag just nu tar mig en liten
paus ifrån. Jag håller fortfarande på med mitt jäklans Mexiko arbete, och det
är så fruktansvärt tråkigt! Kommer typ skriva i storlek 14 och använda mig av
1,5 radavstånd, så fylls det ut lite grand :P Nu ska jag fortsätta.

Btw hur intressant är detta på en skala? Inte jag som valde att skriva om det..C♥

  • Ramo (de actividad económica):

            Agricultura y pesca: 9%

            Las minas: 3,9%

            Industria de fabricación: 26,4%

            Comercio: 27,4%

            El sector público y la defensa: 14,9%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0