SORRY!

Sorry, har inte varit här på ett tag :( Men har kurerat mig i helgen, har åkt på en hiskelig infektion :( Men nu ska det nog blir bra! Först vill jag tacka C för en fantastiskt god middag och trevlig kväll i fredags! Verkligen mysigt.
Sedan vill jag säg att jag varit valpvakt idag, J's familj fick sin nya valp Cigge igår! Supersöt (bilder kommer!).
J's lillasyster Louise är världens gulligaste, hon hade köpt en skjorta till mig som jag velat ha (från H&M)! Har bloggat om den för länge sedan. Visst är det härligt med generösa/omtänksamma människor?!
Idag blev det handboll, dålig match av IFK... Riktigt dålig. Verkligen. Men en eldig publik! :)
Än så länge ikväll har jag bara tittat på köping-gänget, mina favoriter!
Ska bli bättre på inlägg, lovar!
M
image232 image233 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tobbe är lätt bäst

2008-02-10 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0