Sol i sinnet

Ännu en skoldag avklarad. Så grymt skönt att dagarna går fort,
 när man känner att man närmar sig något kul :) Längtar redan
till helgen! Men vem gör inte det? Idag var det i för sig en väldans
slapp dag. Inga jobbiga lektioner. På svenskan satt jag och Kajsa
och kollade runt på Sephora (istället för att söka fakta om H.C. An-
dersen.) Och på psykologin började vi kolla på Gökboet, den filmen
är så cool. Älska Jack Nicholson!

När jag kom hem drog jag ut Alice på en lång powerwalk, både hon
och jag var jäkligt taggade. Dock hade jag tagit på mig alldeles för
mycket kläder. Svettades som ett djur :P Men man ska inte klaga när
det börjar bli lite bättre väder, solen sken och det var friskt i luften :)

Nu blir det ett försenat mellanmål: Allbran+fil+äpple :) C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0