slut

Så lider helgen mot sitt slut :( Tragiskt men sant. Har haft en riktig kalashelg! Inget plugg, 3 fynd,  bra väder och ätit semlor två dagar i rad! Jag har verkligen en stark passion till alla sorters bakelser, semlor är bara så underbart. Jag vet inte varför, men F&S gör det möjligt att hålla passionen levande - om ni förstår vad jag menar! Haha.
Nu sitter jag hemma hos J, det är mörkt ute och jag tänker på hur lite jag vill till skolan imorgon. Sommarlovet -  jag längtar!
Då är dagarna ändlöst långa pga av att mörket aldrig faller på, är det inte underbart?! Sommaren -06 toppar alla sommrar hittils - hoppas sommaren -07 blir lika bra :)
Nej nu väntar lite film och mys o sedan sängen.
M

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hehe du menar väl sommar 08??
ja jag längtar ihjäl mig till sommaren!!
kram

2008-02-04 @ 11:10:37
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0