slut som artist

Jag är äntligen färdig med allt. Okej inte allt som i ALLT. Men
allt för idag. Imorgon kommer det bli sju resor värre, men det
fixar jag. Med lite hjälp från mammi kommer det nog gå finfint.
Jag ska som sagt ha tjejmiddag imorgon, och jag hoppas på
en riktigt trevlig kväll. Har varit lite sur idag, pga av vissa saker.
Men söta Andrea fick mig genast på bättre humör. Hon är allt för
go hon! ♥

Eftersom det späckade schemat imorgon, försöker jag förbereda
det mesta ikväll. Därför har nyss målat mina naglar, i den fina färgen
bordeaux från Mavala, tror baske mig att dem gör de bästa nagellacken
genom tiderna. Och billiga är dem. Ca 35 riksdaler per styck, och dem
finns garanterat i en färg som passar dig. Jag är riktigt sugen på ett
 mörkblått lack nu. Lite sådär blåsvart. Måste inhandlas! C♥

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0