sjukt

Idag har det hänt två mer eller mindre konstiga saker. Tänkte berätta
om den första som inträffade i eftermiddags. Jag och mamma var på
väg att cykla hem från stan då (kristianstads kändaste person?) den
ökände "kepsis" (går även under namnet kepsmannen) står med sin
 cykel en bit bort. För er som inte vet är kepsis en man som alltid bär 
mössa, han infinner sig på de flesta allmänna platser där ungdomar
 håller till och jag antar att han ständigt är hög på något.
Hur som helst, för att komma hem var vi tvugna att cykla förbi kepsis.
Jag håller mig dock på hyfsat avstånd, kanske sådär fyra meter. Jag 
känner hur han irrstirrar, och kan inte låta bli att snegla på honom. Ju
närmare jag kommer desto närmare kommer han mig, han förde sin cykel
mot mig mer och mer. När vi var jämsides tryckte han sin cykel mot mig.
Jag vejade undan och var nära på att cykla in i en betonglåda. 
Situationen var väldigt obehaglig, jag vet att det låter rätt milt när jag skriver
det nu. Men det var verkligen läskigt. Han skrattade inte eller log utan hans
blick...Usch den skulle kunna mörda. Mamma som alltid brukar säga något
vid konstiga situationer, blev helt paff och lika rädd som jag stackaren! 
Haha, vi cyklade så snabbt vi bara kunde och vände oss om flera minuter
 senare för att se om han förföljde oss. Usch, jag kommer drömma mar-
drömmar om blicken inatt. C♥
   

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar, tkr man ska svara på kommentarer man får , fast man kan hoppa över ibland om man bara får en kommentar som "snyggt" eller "okey"

2008-02-20 @ 21:54:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Uffiiie

Usch, hatar det äcklet.

Han cyklade efter mig och min vän.. långt, alltså jagade oss. Vi fick springa som satan, och sen gömma oss. Fail.

2010-04-10 @ 02:45:56
Postat av: Maria

Han är ett svin kepsmannen...Min 13årige son råkade ut för honom nu i helgen...han hade jagat min son och försökt ta tag i honom..Livrädd som min son var sprang han in på preem skrikande med kepsmannen efter sig.Polis kallades till plats..Nu väntar förhör för min sons del efter att kepsmannen som polisen utalade sig ofredat min son.Man hör överallt om detta äklet och ändå gör inte polisen något åt det.Min son är helt knäkt efter detta =(

2010-06-07 @ 15:53:42
URL: http://aquamarine78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0