Sjuk

Om jag mådde dåligt igår är det inget jämfört med idag. Har försökt
ta mig upp ur sängen tidigare men har inte orkat. Jag har aldrig sovit
tills halv fyra någonsin tidigare, där slog jag rekordet. Dock har jag ju
något att skylla på.
Usch, jag känner mig yr i hela huvudet p.g.a febern. När jag reste mig
ur sängen nyss blev det allt svart för ögonen, så jag vinglade rakt in i
hyllan och ramla ner på golvet. Benen darrar under min kropp, känner
mig en aning svag. Riktigt jobbig att lyfta vattenglaset, haha :P 
Det tråkigaste är att jag, mamma och pappa skulle på spa imorgon, med
 övernattning och allt, har verkligen sett framemot det. Det är vår "sportlovs-
tradition". Men det blir nog inställt, tyvärr. Nu ska jag gå och lägga mig
igen.
 
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör! C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0