shopping

Äntligen hemma efter tre timmars intensiv shopping. Sprang från
affär till affär i hopp om att hitta några trevliga födelsedagspresenter.
Och jag hittade några stycken. Men eftersom jag egentligen inte fått
sakerna än, tänker jag inte visa dem. Men om en vecka så lovar jag
att göra det :) Kan avslöja att jag hittade ett läppstift i den perfekta ny-
ansen, Jippi! Som jag har letat. 

Yogan gick nästan bra idag, jag är super sugen på att börja på det på
fritiden. Finns bl.a. på friskvårdshuset. Funderar på att önska mig ett
träningskort där. Skulle vilja ha det kortet där både bad, styrketräning
och gruppträning ingår. Under ett åt skulle det kosta 2700 kr.
Det är väl ändå helt okej? Nej hej på ett tack, nu blir det AllBran med fil :) 

Ha en bra eftermiddag allihopa!  C♥


Kommentarer
Postat av: Carmen

Yoga är kul och grymt avslappnande! jag gick en gång i veckan förut, men nu blir det mest gymmande, löpning och lite cykel osv. Älskar verkligen att träna regelbundet! dock börjar jag känna mig lite förkyld... så idag får jag hoppa gymmet! åt en semla igår :) mums! men har nu bestämt mig att skära ned på sockret rejält. Inge mer läsk och sötsaker. Mer frukt!
Tycker du ska behålla skinnjackan! supersnygg. jag ska också köpa en i vår!
Tycker också att du ska önska dig gym-kortet! det är verkligen värt det.
KRAM!

2008-02-06 @ 08:58:33
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0