Shopping :)

Som jag nämnde innan gick jag o min syster upp för att shoppa i stan! Dock var det bara jag som lättade på plånkan denna dag. Lyckligtvis var den tröjan jag ville ha kvar i den perfekta strl 42! Jag älskar t-shirts som blir så sådär stora/pösiga/nv-vänliga så jag kan ha dem till strumpbyxor :) HM's tröjor har ju också en tendens att krympa en del i tvätten så därför är verkligen 42 den ultimata storleken!
Väl inne på HM så hade bara mina ögon sikte på en sak, lapparna med texten "HALVA REA PRISET" - och ja då är det kört. Man rycker åt sig att, sådant som man inte alss behöver och som inte är speciellt snyggt heller. Känner ni igen er? Väl inne i provrummet tog jag mitt förnuft till fånga och det slutade med tvp köp. (har bestämt mig för att vara sparsam detta året) Tröjan designad av Timbaland och ett kleinblått linne - tråkigt med smala band dock. Men det var nästan gratis - 15 SPÄNN!! Så det tyckte jag det var värt :) Sen gick jag o min syster hem och åt semlor!
- MUMS
M


        


Kommentarer
Postat av: Carmen

Fan va kul med Barcelona alltså :) grymt kul att ni redan bokat en sommarcharter! rätta takter.

Och Kajsa, jag känner verkligen igen mig. Var på H&M senast igår för att kolla in deras fashion-against-Aids kollektion (fingrade faktiskt på Timbaland tröjan), och på rea-plaggen men tog också mitt förnuft till fånga och köpte nada. Kom fram till att jag varken behöver mer kläder just nu och att jag hellre reser i vår :)
Snyggt linne som du hittade och för 15 pix är det ju nästan hallelulja-moment.
Kram

2008-02-01 @ 23:47:30
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0