röda tipset

Här kommer ett litet tips till alla rouge-älskare där ute! Jag tillhör dock inte denna kategori, men tycker ändå rouge är bra på det sättet att man ser pigg o fräsch ut! I vilket fall som helst så är det bästa rouget just nu tillverkat av Bobbi Brown (enligt mig iaf)! Om ni inte hört talas om märket är det inte så konstigt - inte så jättevanligt i Sverige än. Men jag hoppas på att vi snart bombaderas av BB-sminket :) Färgen ger en fin rosa touch och man behöver ta tini-tiny på borsten för att ändå få ett mycket bra resultat!
Har inte inte hittat var återförsäljare i Sverige finns (om det ens finns), mitt är köpt i USA. Men ska genast uppdatera om jag hittar det. Är det någon som vet var det finns att köpa så säg gärna till :)
M

                                           

Kommentarer
Postat av: Carmen

Jag älskar Bobbi Brown! köpte massa i Usa när jag var där. Deras Shimmer brick compacts är underbara! fick senaste den perfekta foundationen med solskyddsfaktor 15 och fuktighetskräm i ett!
tack för tipset om rouget! synd att man inte kan beställa via deras hemsida till europa...
Ja hoppas det kommer hit snart!
Kram

2008-02-04 @ 11:08:51
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0