Post

I brevlådan fann jag för en stund sedan en bonuscheck från H&M.
250 kronor. Det är inte fy skam. Jag har redan börjat planera
mina inköp. Ska pallra mig in till staden någon dag i veckan och shoppa
loss för mina födelsedagspengar + att jag ska fixa ett träningskort på
friskis och svettis. Det är på tiden att få det gjort nu, är sugen på att
gå lös på gympan och dansen, och inte att glömma: yogan. Den kom-
mer säkert bli en ny favorit.

Jag läste aftonbladets nya bilaga "sofis mode" i bilen hem. Där hittade 
jag två klockrena outfits. Dock vet jag inte om jag har modet som krävs för
att ta på mig den coola rosa kjolen. Men t-shirten med tryck (149 kr, h&m) 
är jag riktigt sugen på. Ett "senil-snöre" att att hänga brillorna i känns även
fräckt, jag måste hitta någon snygg kedja!
Outfit nummer 2 skulle jag lätt kunna ha på mig, sjukt snyggt med de lila
byxorna.(Byxorna på den här bilden kommer från American apparel och kostar
419 kr). Måste även berömma den fräcka frisyren, knuten är en trogen vän. Våga
 ha den högt på huvudet! C♥ 

                   


Kommentarer
Postat av: Carmen (igen)

Jag läser också alltid "Sofis mode". Hon är duktig på att pricka in de senaste, dock har jag inte riktigt ekonomin att handla nya plagg varje vecka eftersom jag ska ut och resa men kul med inspiration :)

2008-02-19 @ 09:45:51
Postat av: Carmen

p.s Den rosa kjolen var riktigt snygg! vart kunde man hitta den??
puss

2008-02-19 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0