Plugghästar är vi allihopa

Precis som Kajsa nämde i tidigare inlägg har det varit en stressig dag.
Jag har ännu inte hunnit pusta ut. Började med skolan, där vi satt kvar
och pluggade kemi till halv fem. Därefter cyklade jag hem och slängde i
mig ett mellanmål för att sedan åka till banken och lära mig om allt från
kapitalinvest till fonder och aktier. Det var skittråkigt! Bankmästaren, som
jag så fint kallade honom, lovade dock att det blir roligare med tiden.
(Knappast..) Efter två dryga timmar på banken blev det ännu mer pluggning
hemma. Först kemi (+en liten matpaus) och nu spanska. Huga! (som vår
älskade mattelärare skulle sagt).
Jag är riktigt trött nu, skönt att vi inte börjar förrän halv elva imorgon, och att
första lektionen är idrott :) Nej nu ska jag skriva lite till på mitt arbete om
Estados Unidos Mexicanos.
Vi höres! C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0