paket

Jag hade fått paket på posten idag och det visade sig
vara min volumaster från Björn Axén, yes! Jag har verkligen
längtat efter den. Den var faktiskt en premie från en tidnings-
prenumeration, helt sjukt! Den kostar ändå 650 kr att
köpa :) :) Känns som den kommer bli en trogen vän.

"Volumaster är ett unikt, patenterat verktyg som på några
sekunder skapar ökad volym i ditt hår. Frisörerna Johan
Hellström och Peter Hägelstam på Björn Axén Institut har
utvecklat och testat volymtången med ett häpnadsväckande
resultat. Med ett enkelt handgrepp får du snabbt ett hår som
håller volymen fram till nästa tvätt. Det är närmast hårbotten
 volymen åstadkoms och det är där grunden för din frisyr sk-
apas. Volumaster fungerar på alla hår - ju plattare hår desto
större, fylligare resultat."-
Björn Axén:s hemsida.
C♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul :D

2008-02-05 @ 18:21:20
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)

2008-02-05 @ 18:24:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0