Onsdag

Idag åt jag lunch med min älskade mamma på stan. Eftersom att vi
hört så mycket gott om museéts lunch-buffé var vi ju tvugna att testa
den. Och gud vad gott! Nybakat bröd (det var fortf. varmt!!), soppa, 
ungsbakad lax, rotfruktsgratäng, rostade rotfrukter, sallad och massa
mer. Allt var super mumsigt! Dit måste jag snart igen =)
Efter lunchen gick jag en snabb runda i stan för att utreda några ärenden.
Jag köpte ett solpuder från älskade i.d., en tunika och ett par skor (25 spänn!!)
och så provade jag denna översöta bh:n. Dock köpte jag inte den, för från
sidan ser det ut som man har spetsiga (!!) bröst, inte snyggt. Funderar på
att köpa den endå och sen lägga den i press eller ngt liknande :P Den kommer
förresten från Triumph och kostar 249 kr. Söt, va? C♥ 

                     image392

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det är väl inte BLOMMOR!?
Skämt å sido Caroline, söt ja:)

2008-02-27 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0