O.C och Twist

Tänkte också börjat plugga till matteprovet idag, men även jag har bestämt mig för att skjuta på det tills imorgon. Något annat jag också skjuter på är min joggingrunda, jag tar den innan skolan imorgon eftersom vi har lååång sovmorgon! :) Tycker ändå jag kan förtjäna en dags vila, har ju varit superaktiv hela lovet! Haha.
Nu ska jag plugga lite historia, sedan lägga mig och kolla på tredje säsongen av O.C.
Jag vet jag är seg, har inte sett det innan. Men varför inte då tänker ni! (?)
- Jo, just för att jag visste att jag skulle bli beroende av det om jag skulle börja titta. Och se, nu tittade jag på det på bärbar DVD hela resan ner och hem från Österrike. Och vad har hänt?! Jo, naturligtvis är jag superberoende.
Efter det blir det att läsa lite o Oliver Twist och sedan en film med mamma, tror jag iaf.
Så tjingeling på ett tag!
M

                                                 image363    image362 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0