Nikola

Måste bara ge en liten eloge till Nikoal Sarcevic (om någon känner igen namnet men inte kan placera så är han f.d. sångare i svenska bandet Millencollin), som jag personligen tycker har en av Sveriges skönaste röster. Sjukt länge sedan jag lyssnade på hans skiva "Lock-Sport-Krock" men på vägen till Österrike hittade jag denna på min Ipod och lyssnade igenom hela, ett flertal gånger. Jag bara älskar den!
Så detta är ett musiktips med andra ord :) Skivan är gammal, men ni har kanske ändå inte hört talas om den - vat vet jag?! :)De senare han gjort är tyvärr inte lika bra. (Enligt mig)
M

                                             image380

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

ha en mysig kväll!

2008-02-25 @ 20:55:19
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: andrea

håller met totalt. finns bara en bra låt på den senaste! vila rada å new fool är mina favoriter =)

2008-02-25 @ 20:58:57
Postat av: christopher

MIllencolin är sköna:)

2008-02-26 @ 08:35:27
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0