Nice surprise!

Har precis varit inne och kollat mitt schema för morgondagen. And guess what?! Jag slutar redan 10.30.
Vilket = bara en lektion! Guuud vad härligt! :) Jag älskar överraskningar av denna typ!
En annan glas överrasking idag var att mammi köpt apelsin/choklad glass (glass = Kajsas sörsta passion)!
Superlycklig med andra ord. Nu ska jag gå och njuta av den och en påse popcorn!
Pluggandet inför matteprovet går dåligt, ja helt ärligt skitdåligt. Hoppas på bättre flyt imorgon, för jag ska inte
göra ett dyft mer ikväll! Det får bli imorgon.
Då jag slutar 10.30. Inte för att göra er avis, men 10.30 var det. (Tillägg: Min dag början 09.40 - bara så ni vet)
Tjingeling!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0