Natti natti

Nu kastar jag in handduken för denna lördag! Har haft en superdag faktiskt.
En lite snabbis på stan, sedan ett bra träningspass (trots att jag tränade mina abosulta icke-favorit muskler axlar/rygg) och avslutning med middag och film!
Maten lagade jag och J tillsammans - mycket lyckad! Denna avnjöts sedan av oss två tillsammans med två kompisar (ett annat par - lite klyschigt med parmiddag, men det har ändå sin charm).
Nu finns det bara en sak kvar att göra, krypa till kojs.
Måste säg att Caroline gjorde verkligen ett kap med Clarksen! Man kommer kunna ha dem i många år, mycket bra kvalitet. Modellen är kanske inte den mest klassiska - men det gör inget. Det känns som man går på moln och man fryser ALDRIG! Så ett tips till dig som är otrolig frusen (precis som jag) är att investera ett par Clarks.
Så gör som C - passa på nu på rean! En annan sak som är helt otroligt är att hon lyckades köpa dem just idag - när snön börjar falla nu ikväll. Tajmat eller vad?! :)
Godnatt!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) den är underbar!!

2008-02-03 @ 00:55:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0