moln i sikte

Godmorgon folks. Måste bara klaga lite på det dåliga vädret! Det är molnigt
och dimmigt och snuskigt. Mina planer på att åka in till stan och shoppa loss
gick i kras när jag vevade upp rullgardinen. Jag blir mest sugen på att bädda
ner mig i min säng igen och kolla på en spännande thriller. Japp, jag tror fak-
tiskt att det är så det får bli. 

Spanade nyss runt på nätet och kom av händelsevis in på wedins (accents?)
hemsida där jag hittade två snygga skor. Fast jag kan nog inte riktigt avgöra om
jag tycker sandalen är snygg eller ful, haha. Den är rättså cool, iaf till rätt klädsel.
Ser dem framför mig tillsammans med en lång klänning (inte för att jag passar i
sådana), men då hade dem nog kommit till sin rätt. 

                                    +  
                                   349 kr, Wedins              149 kr, hm

Den här modellen på pumps har synts i de flesta skobutiker. Wedins har en snygg
variant enligt mig. 

                               
                                  499 kr
                                                                                                                            C♥

Kommentarer
Postat av: Meg

miss miss miss :(

2008-02-19 @ 13:59:11
URL: http://opposite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0