Måndag

Ännu en vecka har gått (lika fort som vanligt tycker jag).
Måndag vecka 6. Innebär knappt två veckor kvar i skolan
innan sportlovet börjar (för vissa), ska blir skönt!
Denna morgonen började med min vanliga träning, och
nu sitter jag här duschad och klar och vi börjar om 1 timme
och 40 minuter. Så typiskt mig. Blir till att kika runt på nätet,
läsa lite bloggar och äta min gröt extra sakta eller något.
Hittade precis tre snygga klänningar på stylebystars.com,
dock tycker jag inte dem är så duktiga på att kopiera kändisars
klädsel. Det gör asos tusen gånger bättre! Men om man nu inte
måste ha precis det kändisarna har kan man faktiskt hitta lite fint.
Mina favoriter:
♥ Lbd i all sin ära, snyggt med volanger. Bort med axelbanden.
♥ Samma här: bort med axelbanden. Svårburen färg, men jag gillar den.
♥ Klänning eller långt linne. Snygg både till NV och fest.

                                                C♥
   399 kr                            449 kr                                 349 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0