Lycka

Herregud vad skönt! Lov  LOv LOV ♥! Har precis kommit hem från stan, inte det roligaste men hade några ärenden att uträtta nu innan jag sticker iväg för en vecka. Ska till Österrike med mor, far och J :)! Ska bli ytterst roligt/mysigt och jag ska njuta av varje sekund. Där nere är mycket snö nu och jag har hört att  det ska bli bra väder denna vecka! Hoppas på att prognosen talar sanning för en gångs skull...
Ska försöka hålla mig vaken så länge som möjligt inatt, eftersom vi ska bila ner (usch) och det är alltid skönt att sova i bilen. Känns som tiden går snabbare då.
Nu ska jag packa färdigt, eller bara packa (inte färdigt)- har inte börjat än. Après, ska jag duscha H (mot hans vilja).
Tjingeling på ett tag! :)
M
                                     image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0