Lördag

Så var det lördag :) Underbart väder ute, fast lite för mycket blåst! Men det ska man inte klaga på, så länge solen visar sig så är jag nöjd :)! Har precis kommit hem från stan, fyndade en blus på H&M som undankom mina ögon igår.
Jag vet inte vad jag tycker om den än - har inte bestämt mig om jag behålla den!
Dock är den väldigt skön att ha i skolan till ett par helsvarta (eller gråa) byxor. Det tål att tänkas på.
Nu ska jag o J och träna! Mycket skönt, känner att jag är taggad idag. Ska först slänga i mig en banan och sen bär det av till F&S.
Njut av det härliga vädret :)
M
                                                            
                                                              Utan band                  Med band  

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tycker du ska behålla den, jättefin! snyggast med band.
Kram

2008-02-02 @ 20:43:11
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0