kvällen

Nu är jag uppe igen. Har legat i sängen och kollat på bambi. Haha, har 
faktiskt aldrig sett den innan och kände att det var dags. Känner mig aningens
bättre jämfört med innan, vilket är mycket bra =) Hoppas på underverk inatt!
Ikväll blir det förstås ingen utgång, utan jag måste ligga hemma och vila upp
mig, tråkigt men samtidigt skönt. Blir till att kolla på någon film. Har massor av
"osedda" filmer hemma. Ikväll lutar det mot denna thrillern. Någon som sett den?

Förövrigt klickade jag mig in på Tobias blogg för en stund sedan. Där han skrivit
att han tyckte Danny Saucedo och Draco Malfoy är lika. Det har jag aldrig tänkt
på innan, och skulle förmodligen aldrig kommit på det heller, men det stämmer
som f*n! Lika som bär, håller ni inte med?

image1088C♥


Kommentarer
Postat av: Meg

HAHAHA kopior!!! gud!

2008-02-16 @ 21:00:46
URL: http://opposite.blogg.se
Postat av: Oscar

Hoppas du blir frisk snart, krya på dig! :)

2008-02-16 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0