kemi

Hej onsdag! Idag skiner inte solen, vilket är mycket tråkigt! Solen är som sagt en humörhöjare, detta kan också vara anledningen till att jag inte gick upp i tid imorse! Var verkligen superseg, när solen skiner är det nästan (men bara nästan) så man flyger upp ur sängen. Och nu måste jag skynda iväg till skolan. Lyckligtvis gick mamma med Harry imorse så jag kunde snooza en gång till. Idag blev det snooze (e?) i hela 40 minuter! Måste verkligen skärpa mig. Verkligen.
Förvrigt ska jag och C göra kemi hela eftermiddag, hoppas det blir effektivt :)!
Ha en bra dag :)
M

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle verkligen vilja ha en sån Volume Master. Den verkar bra.. :)

2008-02-06 @ 09:27:15
URL: http://acira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0