kär

Nu är jag hemma från en lång promenad med Alice. Det var verkligen
underbart väder ute. Vet inte vad som gör det, men det känns verkligen
som vår i luften. Jag är så glad =) Btw, hittade en jätte snygg klänning från
YEOJIN BAE, kobinationen av svart och rosa slår aldrig fel! Mums vilken
stass, ryggen är ju helt underbar! Hade den varit lite (läs mycket) billigare
hade jag slagit till direkt. Hjälp! Det är verkligen den perfekta klänningen; perfekt
längd och färg + axelbandslös, kan det blir bättre? Nej jag tror faktiskt inte det,
jag är kär. C♥

Kommentarer
Postat av: Pajtim # 7

Många inlägg från caroline, men inte så många från kajsa :D:D:D

2008-02-10 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0