Kap

Idag har det inte blivit så mycket bloggat. Har haft fullt
upp med annat :) Först begav jag mig till stan med
mamma för att kolla in halva-rea-pris varorna, därefter
åt vi lunch. Det blev som vanligt en kycklingsallad, då
behöver man aldrig bli besviken! Gott bröd fick jag till
också. Jag rekommenderar verkligen det nya (okej,
relativt nya) stället bunna. Dem har god mat till ett bra
pris. När affärerna hade stängt cyklade vi hem i blåsten
får att gå en lång runda på fältet med Alice. Det har varit
jätte skönt väder idag, om man bortser från blåsten. Solen
gör att man blir på så gott humör :)

Nu sitter jag iallafall här, och tänkte visa mina två köp jag gjorde.
Fick dem till löjligt bra priser. Nästan så att jag skäms! Tröjan
från Stadium, som jag bloggade om för någon dag sedan, fanns
inne i butiken. Och den kostade 24 SPÄNN!! Hjälp. Jag var på väg
att köpa två likadana (tom samma färg), men mamma stoppade
 mig. Jag är en riktig galen reashoppare. En sån där person som
 jag själv skulle störa ihjäl mig på. Jag väcker säkert en del mordiska
tankar hos många, haha! "Åhh henne skulle man vilja knäcka nacken
av!!" Men jag förstår er; jag trängs, jag bökas och jag ska fram! Jag ska
ha det jag ser till alla pris. That's me. Inte lönt att försöka ändra sig :) Iaf,
mitt andra köp var ett par skor, på 70% rea. Hade kostat 750, nu 225!
Jag är verkligen nöjd över mina kap. Mamma köpte även ett par Clarks
skor till mig på 70% rea (likadana som Kajsas), men det är en
födelsedagspresent så dem får ni se senare. Sist men inte minst hittade
jag ett par skor till, dock på ordinarie pris. Dem fick med bli födelsedags-
present. C♥

Här är mina två köp:



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vilak snygag skor!! Och tröjan vet du redan vad jag tycker om :) Sjutk nice asså, antar den kommer bli poppis på nv ;)!

2008-02-02 @ 19:03:01
Postat av: Carmen

Åh skorna var to-die-for! riktigt heta.
Du är världens bästa reashoppare, hittade ju alltid små fynd när vi var yngre :P
jag köper aldrig på rea, antar att jag är för otålig. thats just me ;)
Tröjan var ju verkligen ett snyggt kap.
Kram!

2008-02-02 @ 20:46:25
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0