kameleont

När jag ändå är inne på ämnet "förändrat utseende" måste
jag ju självklart nämna mästaren inom denna kategorin:
Johnny Depp. Han kan verkligen se grymt olika ut från dag
till dag. Kolla in hans stilresa (genom filmer och hans liv).
Bilderna kommer dock inte i kronologisk ordning.



 


Nej, nu måste jag sluta. Jag hade faktiskt kunnat fortsätta att lägga upp
bilder på Depp där han ser olika ut, hela dagen. Men en sak är jag iaf
jäkligt säker på: han är het som få. Tror att det är min favorit skådespelare.
Nej förresten jag tror inte, jag vet. C♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh, han är ju helt underbar. Såg precis "Sweeney Todd", där han sjunger. :-D

2008-02-23 @ 22:44:25
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se/
Postat av: Carmen

Du är inte ensam om att ha honom som din favorit! jag skulle inte tacka nej... dregel haha. Jag älskar honom speciellt i "Chocolat" (alltså hur han ser ut då), men han är tveklöst roligast i den första Pirates-filmen! Allt med honom är sexigt- kroppen, håret, läpparna, ögonen, rösten! HET!

2008-02-24 @ 15:33:38
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0