Jogging

Jag gjorde det ändå. Tog en joggingrunda alltså, mycket skönt! Kände att jag behövde lite frisk luft. Först kändes det rätt tungt, har fortfarande ont i rumpan p.g.a. snowboard-infallet men så hade jag sprungit en bit och sprang förbi en pizzeria. Så känner man den där flottiga lukten och så kändes det inte alls lika tungt längre, utan mycket lättare. Vet inte varför, men det gjorde det i alla fall! C förstår var jag menar :P
Ikväll är det gossipgirl! Missa inte!!
Personligen, så om man nu inte orkar kolla två program på raken så skulle jag rekomendera GG före CG  
(C. Gynning). Är besviken på hennes program, men jag älskar henne ändå. Som den Gynning-groupie jag är (om nu en person (vet ej hennes exakta titel) som Carolina Gynning kan ha en groupie).
M
                                                       image365

Kommentarer
Postat av: Sara

Onskar att jag kunde ge mig ut och jogga, men det ar inte sakert har dar jagbor i North Carolina, USA.

2008-02-24 @ 19:03:45
URL: http://ertansara.blogg.se
Postat av: Kajsa

Svar: Drygt, jogga är alltid skönt för att rensa hjärnan, träna eller få lite luft! "Tur" man bor i Kristianstad där det är hyfsat jogging-säkert! Haha. Hoppas du har någon annan träning du kan göra :)

2008-02-24 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0