Jääääsp

Nu sitter jag här framför datorn igen. Ögonen håller på att falla
ihop av trötthet. Men hallå, vad fanken gör jag fortfarande uppe?
Jo jag sitter och skriver min inköpslista inför morgondagen. Då
ska jag nämligen inhandla mina egna presenter, bäst så. Enda
 sättet att få exakt det som man önskar sig :) Har spaltat upp
några ynkliga saker. Men kommer inte på mer, är för trött. Även
fast jag bara tagit det lungt och bloggat en massa idag, har det
tärt på mig. Kommer ni på något vettigt att önska sig i födelsedags-
present är det bara att kommentera, jag behöver alla tips :)
Nej, nu måste jag verkligen slänga mig själv i bingen och plugga 
igen öronen med något ljuddämpade.
Sov gott sötisar C♥ 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Fan va najs och köpa sin egna presenter :)
"önskar" du dig då?? vill se listan!

2008-02-05 @ 08:22:33
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0