Incident

Glömde ju nästan blogga om en sak som hände på stan idag.
Det har säkert hänt er (speciellt er tjejer) också. Så ni lär känna igen
er. Hur som helst, jag gick in på hemtex för att kolla rean (varför jag
nu gjorde det har jag ingen aning om). Jag gick och spanade runt
bland några påslakanset då jag märkte att en kille kollade på mig.
Jag var ju tvungen att kolla tillbaka, vad gör man inte när någon glor?
Då kommer en tjej i full karavan och krokar fast sin arm under killens,
samtidigt avfärdar hon värsta mördarblicken mot mig. Därefter drog
hon argsint iväg sin pojkvän (antar att det var det?). Och kvar stod jag
helt paff. 
Jag hatar, hatar, hatar överdrivet svartsjuka flick/pojkvänner. Någon 
jäkla måtta måste det väl ändå finnas. Visst, det kanske var så att 
hennes pojkvän varit otrogen och hon nu hade svårt att lita på honom.
Men ta fan inte ut det på mig! Inte mitt jäkla fel om han glor, usch jag 
blir så arg på sånt! Ni flick/pojkvänner där ute, snälla avfärda inga 
mördarblickar mot oss oskyldiga, det är riktigt oartigt om jag får säga
det själv. C♥ 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hade varit kul om du skrivt något i stil med "jag kan inte hjälpa att jag är snygg" haha, folk har en tedens till att lacka ur så fort man kollar på någon i sådana sammanhang, som hans flickvänn gjorde :)

2008-02-05 @ 19:38:43
Postat av: Caroline

Svar: Ellerhur, det verkar vara speciellt mycket för det svenska släktet.

2008-02-05 @ 20:01:27
URL: http://malmbergholst.blogg.se
Postat av: Carmen

Usch hata svartsjuka i huvudtaget. kan verkligen förstöra ett förhållande. vilken störig brud, hon måste vara väldigt osäker annars känner man sig inte hotad bara för att killen ger en annan tjej en blick.
Du skulle bara ha blinkat till henne och firat av ditt mest bländande leende. hihi.
Kram

2008-02-06 @ 09:03:32
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0