Hoppas på flyt

Så sitter man här vid 18-snåret och har inte fått något vettigt gjort. Eller jo förresten, nu ska jag inte vara sådan! Jag har fikat länge med Andrea, vilket är supervettigt - faktiskt. Har inte träffats eller hörts på drygt en vecka så därför var det vettigt att skvallra lite.
Men i skolväg har jag inte fått något vettigt gjort så att säga. Därför ska jag sätta mig nu och studera matte i hela en timme! Hoppas det flyter på.
M
                                image379  
                             
  ... Så sjukt passande NV-tröja. Undrar var man kan få tag på en sådan?!

Kommentarer
Postat av: andrea

aa sjukt vettigt enligt mig iallafall

2008-02-25 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0