hoj

Jag är en trogen cyklist. Var jag än ska (nästan iaf) tar jag min cykel. Det
tycker jag fler borde göra. Att tänka på miljön är en viktigt sak. Men det var
inte miljöförstöringen detta inlägg skulle handla om, utan om skeppshults
nya supercoola cykel. Man kan "bygga" sin egen cykel på deras hemsida.
Så här skulle min gärna få se ut. Verkligen jätte praktiskt med lådan därbak,
iaf om man går NV och har två tusen skolböcker med sig hem varje dag. Den
ska jag nog spara till. Dock hinner jag nog gå ut skolan innan jag samlat ihop
till den :P C♥
image246

Kommentarer
Postat av: Oscar

Cyklar är för dj*vla dyrt. Måste ha en ny, dock har min varit mig trogen i nio år. :)haha

2008-02-17 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0